ATM grupa

MENU

Katarzyna Burzawa dołącza do ATM Grupa

Obejmie funkcję Producenta Nadzorującego (Chief Creative Officer) produkcje niefabularne.

Katarzyna Burzawa do tej pory przez ponad 17 lat związana była z firmą Endemol, w której ostatnio pełniła funkcję Creative Director. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i za granicą – w Holandii, gdzie pracowała jako redaktor i szef redakcji przy programach typu infotainment. Miała znaczący wkład w dostosowanie i wprowadzenie formatów takich, jak m.in.: „Big Brother”, „Postaw na milion”, „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Młodzi lekarze” na polski rynek.

 –  Jestem szczęśliwy, że pozyskaliśmy świetnego menedżera, osobę o wielkim doświadczeniu i kreatywności. Programy niefabularne zyskują coraz większe zainteresowanie na rynku, odkąd stacje tematyczne zaczęły systematyczne inwestycje w polskie produkcje. Obecność Kasi w zespole daje mi wiarę, że będziemy umacniać swoją pozycje na tym rynku, sięgając także po formaty rozrywkowe – mówi Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupa.

Obszar produkcji niefabularnych w ATM Grupa rozwija się niezwykle dynamicznie. W ubiegłym roku spółka wyprodukowała ponad 100 godzin premierowego programu w gatunkach niefabularnych, m.in. „Salon sukien ślubnych” i dwie serie programów o seksie dla TLC, „Brać czy nie brać” dla History, „Powrót do przeszłości”, „Mikroprzygodę” i „Wynalazców przyszłości” dla C+ Discovery, „Kobiety i mafia” dla 13 Ulicy.

Poleć znajomemu:

Najnowsze informacje

ATM GRUPA S.A. nie pobiera od uczestników opłat za udział w programach ani castingach.

W związku z docierającymi do nas wiadomościami o próbach podszywania się pod ATM Grupa S.A. informujemy, że ATM GRUPA S.A. nie pobiera od uczestników i potencjalnych uczestników ŻADNYCH opłat za udział w programach czy castingach do tych programów.

Apelujemy o ostrożność.

X