ATM grupa

MENU

„Druga szansa”: Znakomity start trzeciego sezonu

Oglądalność trzeciego sezonu „Drugiej szansy” rośnie z odcinka na odcinek. Nową serię serialu z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej, emitowaną na antenie TVN od 13 lutego, ogląda średnio 1,95 mln osób, czyli o 326 tys. więcej niż drugą, która miała premierę jesienią zeszłego roku.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków trzeciej serii „Drugiej szansy” wyniosła 1,95 mln widzów, co dało 14,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,43 proc. – w grupie komercyjnej 16-49.Jesienią drugi sezon serialu po trzech odcinkach oglądało 1,63 mln osób.

Producentem wykonawczym serialu jest ATM GRUPA.

Fot. TVN/Agnieszka K. Jurek

Poleć znajomemu:

Najnowsze informacje

ATM GRUPA S.A. nie pobiera od uczestników opłat za udział w programach ani castingach.

W związku z docierającymi do nas wiadomościami o próbach podszywania się pod ATM Grupa S.A. informujemy, że ATM GRUPA S.A. nie pobiera od uczestników i potencjalnych uczestników ŻADNYCH opłat za udział w programach czy castingach do tych programów.

Apelujemy o ostrożność.

X