- Branża produkcji audiowizualnej przeżywa okres wyjątkowo dynamicznego rozwoju. Nasila się konkurencja, następują fuzje i przejęcia, przybiera na sile wyścig w poszukiwaniu atrakcyjnych treści programowych. ATM Grupa jest największym producentem na rynku polskim. W 2018 roku wyprodukowała niemal 900 godzin premierowego programu! Plany na 2019 rok przewidują kontynuację większości seriali oraz kilka premier – realizowanych zarówno dla stałych, jak i nowych klientów.
„Przez kilka ostatnich miesięcy pracowaliśmy nad dostosowaniem struktury firmy do tych wyzwań”, mówi Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy.
W związku z tym do grona współpracujących z ATM producentów dołączyły:
Magdalena Zielska – członek Polskiej Akademii Filmowej; producentka filmów, seriali telewizyjnych, reklam i teledysków; odpowiedzialna m.in. za sukces takich produkcji, jak „Pitbull” i „Prokurator”. Magda będzie zajmować się przede wszystkim produkcją filmową;
Paulina Rzążewska – z branżą mediową związana od ponad 20 lat; pracowała m.in. w Telewizji Polskiej, gdzie była kierownikiem redakcji filmowej TVP1 i producentem nadzorującym w Agencji Filmowej i w spółce Sony Pictures Television Networks, nadawcy kanałów AXN, jako Head of Programming Poland), która przejmie m.in. produkcję serialu „Ojciec Mateusz”;
oraz Małgorzata Jopek (zaczynała od marketingu w RMF FM i telewizji HBO Polska; następnie długo była związana z dystrybucją kinową, na stanowisku Dyrektora Marketingu Warner Bros Poland; przez ostatnie 12 lat obejmowała stanowisko Dyrektora Programowego TVN 7, a od 2018 również TVN Fabuła), która nadzorować będzie działania w obszarze produkcji treści programowych dla nowych mediów oraz nadzorować rozwój projektów filmów dokumentalnych. Tym samym w obszarze dokumentu wesprze działania Katarzyny Burzawy i Krzysztofa Jakubowskiego.
W obszarze zarządzania produkcją stałą współpracę z ATM Grupą podjął także Jarosław Jakubiec – kierownik produkcji filmów, seriali, reklam (z branżą filmową związany od 2005 roku – ma na koncie 30 zrealizowanych produkcji; ostatnie to serial „Stulecie Winnych” i film fabularny „Sługi Wojny”, którego premiera odbędzie się w sierpniu).
Od lipca 2019 roku za zarządzanie PR ATM Grupy odpowiada Sylwia Olech (dziennikarz, redaktor, manager; przez niemal 20 lat związana z prasą: była m.in. zastępcą red. nacz. „Pani” i „Party”; przez ostatnie dwa lata pracowała jako wydawca internetowy w Edipresse Polska S.A.).
Z kolei Marcin Chmielewski – menadżer związany z rynkiem finansowym i kapitałowym od ponad 20 lat, który specjalizuje się w zarządzaniu i restrukturyzacji grup kapitałowy oraz bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej (zasiadał w zarządach spółek m.in. KGHM Polska Miedź S.A.; był członkiem Rady Nadzorczej ATM Grupa w latach 2007-2013), jako pełnomocnik Zarządu, będzie wspomagał kierownictwo firmy w zakresie relacji inwestorskich. Będzie także odpowiadał za wdrożenie nowych procedur i systemów wspomagających współpracę pomiędzy produkcją a pionami finansowo-administracyjnymi oraz koordynował procedury zgodności i dobrych praktyk.